Relax Resort Angkor Villa - Siem Reap

Relax Resort Angkor Villa - Siem Reap
$$$$
Przegląd

3-gwiazdkowy Relax Resort Angkor Villa Siem Reap oferuje 21 pokój około 1 km od Imprezowa ulica Pub Street. Ten hotel oferuje parking na terenie.

Lokalizacja

Rezydencja królewska w Siem Reap jest zaledwie w 1 km stąd. Miejsca zakupów w okolicy to między innymi Artisans D'Angkor (>1 km) i Centrum handlowe T Galleria DFS (3 km). Klasztor Wat Preah Prom Rath leży tylko 2 km od obiektu.

Pokoje

Pokoje w Relax Resort Angkor Villa wyposażone są nie tylko w biurko do pracy i czujnik dymu, ale także oferują oddzielną toaletę w łazienkach.

Jedzenie

Poranny posiłek można zjeść w restauracji. W 5 min spacerem można dojść do restauracji Aha Udom lub odwiedzić restaurację Jd's, znajdującą się w 1 km od obiektu.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 14:00-23:30
do 10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w miejscach publicznych.
Inne informacje
Śniadanie
Hotel Relax Resort Angkor Villa serwuje gościom darmowe śniadanie pełne.
Dziecko i dodatkowe łóżka
W pokoju nie ma dodatkowych łóżek.  W pokoju nie ma łóżeczek niemowlęcych.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Budynek
Liczba pokoi:20
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Pokój z łóżkiem king-size

Łóżko King Size
  • Prysznic
Pokój typu standard z dwoma pojedynczymi łóżkami

Lóżka podwójne

Bar przekąskowy

Kawiarnia

Transfery

Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)

Pralnia
Sprzęt kuchenny

Wspólna kuchnia

Usługi

• Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)
  • Usługa parkowania
  • Wynajem samochodów
  • Pralnia
  • Usługa przewodnika/ Sprzedaż biletów
  • Sklepy/ usługi komercyjne

Wyposażenie pokoju

• Taras

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Lokalizacja

Adres
Adres został skopiowany.
Psar Krom Market, Psar Krom Road, Siem Reap Province.Near Capitol Bus Station, Siem Reap, Kambodża
  • Atrakcje turystyczne

Opinie o Relax Resort Angkor Villa

8.4 /10
Świetnie72 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
  • Bardzo dobrze
    7.8

Czystość była nieskazitelna, zarówno w pokoju, jak i w całym hotelu. Dostępne udogodnienia były doskonałe i zaspokajały wszystkie potrzeby. Mieliśmy bezproblemowe parkowanie dla naszego pojazdu. W hotelu zapewniono bezpłatny transport z dworca autobusowego. Lokalizacja była świetna, bardzo blisko rynku i nieopodal centrum. Nasz pokój znajdował się obok recepcji i strefy "relaksu", co było bardzo wygodne. Personel był przyjazny, pomocny i serdeczny. Śniadania były darmowe, ale można było również dokupić chleb, warzywa lub owoce, które były pyszne.

Bez zawiedzenia.

Kazimiera Polska,
    10.0

Miejsce idealne do wypoczynku i planowania. Właściciele bardzo pomocni i serdeczni. Dostępny darmowy transfer. Chociażby brak papieru toaletowego czy dużego pająka, to polecam sprawdzić Relax Resort Angkor Villa.

Adam Polska,
    8.4

doskonała lokalizacja pozwalała mi na relaks wieczorem w okolicy hotelu, która jest doskonale usytuowana tuż obok recepcji i strefy relaksu. To idealne miejsce, które pozwalało mi planować kolejne dni. hotel jest na tyle blisko centrum miasta, że można było tam dojść spacerem.

Była obecność dużego pająka w naszym pokoju pierwszego dnia. Nie było również papieru toaletowego.

Jakub Polska,
    8.6

Bardzo miłe doświadczenie w Relax Resort Angkor Villa. Personel był bardzo pomocny i serdeczny, zawsze gotowy do udzielenia wskazówek i pomocy. Podobał mi się darmowy transfer z dworca autobusowego, bardzo wygodny sposób na dotarcie do hotelu. Pokój był przestronny, a łóżka wygodne. Śniadania, chociaż podstawowe, były darmowe. Można było dokupić dodatkowe produkty, takie jak pieczywo, warzywa czy owoce. Miejsce oferowało również wypożyczenie skutera i było idealne na wieczorne spotkania i planowanie następnego dnia. Na naszą prośbę, właściciele przygotowali nam śniadanie na wynos, chociaż wyjeżdżaliśmy bardzo wcześnie rano.

Nic nie można zarzucić. 😉

Franciszek Polska,
    9.2

Podczas mojego pobytu w Relax Resort Angkor Villa miałem kilka pozytywnych doświadczeń. lokalizacja hotelu była bardzo dogodna. Znajdował się on w pobliżu lokalnego targu, co było bardzo interesujące. obsługa była bardzo miła i pomocna. Zaoferowali nam darmowy transfer z dworca autobusowego, co było bardzo wygodne. pokój, w którym się zatrzymałem, był duży i wygodny. Miałem wygodne łóżko, a widok z okna był przyjemny. Recepcjonista zapewnił nam również skuter do wynajęcia, co ułatwiło nam poruszanie się po okolicy. Śniadanie było darmowe, chociaż warto było dokupić dodatkowe produkty spożywcze, aby uzupełnić dostarczone przez hotel menu.

Jednak znalazłem także kilka negatywnych aspektów pobytu. kiedy pierwszego dnia przyszedłem do pokoju, zauważyłem dużego pająka, co zepsuło mi nastrój.

Teofil Polska,
    8.2

Bardzo miła obsługa. Darmowy transfer. Duży pokój. Wygodne łóżka. Śniadania na wynos.

Nic nie mogło być lepsze.

Ireneusz Polska,
    9.4

Uwielbiam wracać do tego miejsca! Personel zawsze jest pomocny i uprzejmy. Jednorazowo podczas upału dali mi zimny napój. Relax Resort Angkor Villa ma wszystko czego potrzebuję: Wi-Fi, parking, recepcję 24h, bezpieczeństwo, bar. Wrócę tu na pewno!

Antoni Polska,
    9.2

Obsługa mega miła, transfer z bus station rewelacyjny, łóżka super wygodne, duże pokoje, skuter do wypożyczenia na miejscu, miejsce do planowania wieczornych EKSTRA aktywności, a śniadania to uczta dla podniebienia!

Krzysztof Polska,
    8.8

Relax Resort Angkor Villa to wspaniałe miejsce na pobyt w Siem Reap. Personel jest bardzo miły i pomocny. Podobało mi się, że mieliśmy darmowy transfer z dworca autobusowego. Nasz pokój był przestronny i wygodny, a łóżka zapewniały doskonały wypoczynek. Cieszę się również z darmowego śniadania, choć polecam dokupić dodatkowe pieczywo, warzywa lub owoce, ponieważ dostaliśmy tylko dwie kromki chleba tostowego i omlet. Można również wypożyczyć skuter na recepcji, co jest wygodne. Wieczorami mieliśmy miłe miejsce do siedzenia i planowania kolejnego dnia. Właściciele byli tak uprzejmi, że zrobili nam śniadanie na wynos, pomimo naszego wczesnego wyjazdu.

Nie było nic, co by mi się nie podobało. 😊

Helena Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.4

Bardzo mili i pomocni pracownicy, darmowy transfer z dworca autobusowego, wygodne łóżka, duże pokoje, mile miejsce do posiedzenia wieczorem i planowania kolejnego dnia. Można wypożyczyć skuter na recepcji.

Czuliśmy się wyjątkowo, nie ma żadnych skarg.

Wiktor Polska,
    9.6

Obsługa była bardzo miła i pomocna. Podobał nam się darmowy transfer z dworca autobusowego, który był bardzo wygodny. Pokoje były przestronne, a łóżka bardzo wygodne. Dostaliśmy darmowe śniadanie, chociaż zalecamy dokupienie chleba, warzyw i owoców, aby mieć pełne i smaczne śniadanie. Byliśmy zadowoleni z możliwości wynajęcia skutera w recepcji. Wieczorem mieliśmy również mile miejsce, gdzie mogliśmy spokojnie planować kolejny dzień. Właściciele zrobili nam pyszne śniadanie na wynos, mimo że wyjeżdżaliśmy bardzo wcześnie rano.

Nic, wszystko było super! 😊

Brygida Polska,
    9.8

Obsługa była niezwykle miła i pomocna. Już na przystanku autobusowym dostaliśmy darmowy transfer do hotelu. Właściciele byli serdeczni i zawsze gotowi pomóc. Mieliśmy duże i wygodne łóżka w pokoju. W hotelu można było wypożyczyć skuter na recepcji. Było tam również przyjemne miejsce, gdzie wieczorem można było usiąść i zaplanować kolejny dzień. Lokalizacja była bardzo blisko lokalnego rynku, idealna do relaksu wieczorem. Można było łatwo dostać się do centrum, choć trzeba było uważać, bo hotel znajdował się w bocznej uliczce, co utrudniało znalezienie tuk-tuków, które znają ten adres. Śniadania były darmowe, ale warto było dodać chleb, warzywa lub owoce, ponieważ składały się tylko z dwóch kromek chleba tostowego i omletu. Obsługa hotelowa nawet zorganizowała nam śniadanie na wynos, mimo że wyruszaliśmy bardzo wcześnie rano.

Wszystko dobrze.

Edward Polska,
    9.0

Bardzo miło wspominam mój pobyt w Relax Resort Angkor Villa Siem Reap. Obsługa była niezwykle uprzejma i pomocna w każdej sytuacji. Darmowy transfer z dworca autobusowego był bardzo wygodny i przyjemny. Mieliśmy także możliwość wypożyczenia skutera na recepcji, co ułatwiło nam zwiedzanie okolicy. Pokój był przestronny i wygodny, a łóżka naprawdę wygodne. Istnieje możliwość popracowania na świeżym powietrzu wieczorem w przyjemnej atmosferze na terenie obiektu. Lokalizacja nie jest daleko od centrum, co było bardzo wygodne. śniadania były wliczone w cenę, choć polecam dokupienie dodatkowych produktów, takich jak pieczywo, warzywa czy owoce, ponieważ domyślnie otrzymuje się tylko dwie kromki chleba tostowego i omlet.

Jedynym negatywnym punktem był fakt, że w pokoju pojawił się duży pająk pierwszego dnia. Brak papieru toaletowego również był nieco zawadą.

Bartosz Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Relax Resort Angkor Villa

Jakie lotnisko leży najbliżej do Relax Resort Angkor Villa?
Lotnisko Angkor International leży w 15 km od Relax Resort Angkor Villa i dostać się tam można w ciągu 15 minut jazdy.
Czy 3-gwiazdkowy Relax Resort Angkor Villa zapewnia transfer lotniskowy?
Zajmujący 15 min jazdy transfer lotniskowy jest jedną z usług oferowanych przez 3-gwiazdkowy Relax Resort Angkor Villa. Prosimy o poinformowanie obsługi hotelu o planowanej godzinie przyjazdu.
Czy możemy zaparkować samochód w Relax Resort Angkor Villa?
Tak, goście Relax Resort Angkor Villa mogą skorzystać z bezpłatnego prywatnego parkingu na terenie.
Czy mogę zjeść lunch lub obiad gdzieś w pobliżu 3-gwiazdkowego Relax Resort Angkor Villa?
Możesz zjeść obiad w restauracjach Aha Udom i Jd's, które znajdują się w odległości 10-minutowego spaceru od 3-gwiazdkowego Relax Resort Angkor Villa.
Jakie są koszty pobytu w 3-gwiazdkowym Relax Resort Angkor Villa?
Ceny w 3-gwiazdkowym Relax Resort Angkor Villa zaczynają się od 13 $.